Головна » 2016 » Лютий » 22 » Запровадження на підприємстві системи « APS TENDER »
09:30
Запровадження на підприємстві системи « APS TENDER »
Нова система надає повну автоматизацію закупівельних процесів при найменших витрачених ресурсах часу і сил , тим самим , підвищуючи продуктивність використання людських ресурсів і збільшуючи ефективність використання грошових коштів шляхом зниження витрат .
    У разі необхідності клієнт отримує документ про виконані дії на будь-якому етапі закупівельних процесу . Це виключає будь-яку можливість порушень з боку менеджерів , постачальників та інших учасників закупівель , що гарантує 100 % прозорість процесу автоматизації закупівлі . Програма надає 100 % безпаперовий документообіг і 100 % архів з історією всіх закупівель .
   Всі дії спрямовані на розвиток системи управління автоматизацією закупівель ( знань і розумінь цього процесу ). 

    Ми знаходимося на порозі глибокої зміни, того як управління наукою застосовується до закупівель : впровадження правильної системи з управління закупівлями в наші методики управління ефективністю ; перевизначення нашої операційної моделі керівництва команди закупівель за допомогою обговорень , вимірювань , порядку зборів , і практики звітності для відображення мови і цілей організації ; освоєння інструментів , які можуть заохочувати і підтримувати день у день нашу продуктивність , підзвітність і звітність діяльно - висококваліфіковану команду професійних закупівельників розробляє і надає математичні моделі і наукові алгоритми для такого процесу , як автоматизація закупівель , що призводить до оптимізації всіх процесів підприємства.
     Незаперечними перевагою програми є: 
-                       зрозумілий , простий інтерфейс , який доступний для будь-якого користувача ( навіть з мінімальними навичками володіння комп'ютером ) ;
-                        для роботи системи не потрібно установки сторонніх програм - система працює за допомогою веб - технологій і оптимізована для популярних браузерів ;
    -     можливості для гнучкого налаштування тендерного процесу ;
     -    можливості створювати , як складні тендери з поділами по місцях поставок , так і прості з одним   критерієм і декількома позиціями .
    Також система закупівлі «APS TENDER» володіє і іншими перевагами, які вигідно виділяють її серед продуктів інших фірм - конкурентів:
   • Інформаційне та ергономічне подання інформації.
   • Розвинена система фільтрів при пошуку.
   • багатовіконний і гнучкі можливості подання інформації.
   • Реалізація інтелектуального паспорта (картки) тендера, що враховує всі можливі сценарії проведення тендера (тип і процедура закупівлі, галузь, кількість етапів, необхідність узгодження з робочою групою / тендерною комісією).
позиціями.
  • Гнучка робота з налаштованим критеріями різних типів . 
   • Блок моніторингу учасників тендеру .
   • Кабінет постачальника з автоматичною реєстрацією і управлінням участі в тендері .
 Система « APS TENDER » забезпечує конфіденційність проведення тендера , роблячи цю процедуру найбільш прозорою :
   • Управління та призначення прав доступу (редагування, читання, видалення) відповідно з участю.
   • Автоматичний вибір Постачальника і запрошення на торги відповідно до галузі. Неможливість видалення призначеного Постачальника зі списку учасників.
  • Виключення несанкціонованого перегляду поданих пропозицій до закінчення проведення тендеру.
  • Виключення будь-яких змін в поданих реченнях після «розтину електронних конвертів».
  • Інтелектуальна оцінка і вибір переможця.
  • Моніторинг всіх етапів створення, узгодження та затвердження документів.
Завдяки безперервній роботі над поліпшенням і модернізацією система управління автоматизацією закупівель 
« APS TENDER » завжди вчасно забезпечує своїх клієнтів сучасними інструментами для ефективної роботи підприємства .

 Головний бухгалтер                                    І.Артем’єва 

Переглядів: 1093 | Додав: Юлия | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: