08:48 Ми запустили Телеграм-бот лісової галузі! | |
ідтепер у кілька кліків можна повідомити Держлісагентство про виявлені лісові пожежі, незаконні рубки, полювання, надіслати запит на інформацію чи повідомити про невиконання договорів. А ще новий телеграм-бот надає перелік корисних посилань на важливі вебресурси у лісовій сфері. Сьогодні в Укрінформі заступник Міністра захисту довкілля та природних ресурсів України (СDTO) Руслан Стрілець та заступник Голови Державного агентства лісових ресурсів України (CDTO) Віктор Смаль презентували чат-бот лісової галузі й розповіли, як рухається цифровізація довкільної сфери. «Великою проблемою завжди була закритість держорганів від суспільства, і невміння оперативно реагувати на запити та потреби громадян. Із цим ми зараз активно боремось за допомогою цифровізації — переводимо усі адміністративні екопослуги в онлайн та забезпечуємо вільний доступ громадськості до екологічної інформації. Першим нашим кроком у цьому напрямку став запуск у грудні 2020 року гарячої лінії «Міндовкілля на зв’язку» у співпраці з Урядовим контактним центром. За телефоном 0800 500 115 кожен може отримати загальну інформацію стосовно діяльності Міністерства: перевірити, чи є у підприємства дозвіл на викиди в повітря, проконсультуватися стосовно отримання адмінпослуг, оформити скаргу. Запуск Телеграм-бота Держлісагентства — наш наступний крок на шляху налагодження діалогу з українцями"», — розповів Руслан Стрілець. «У кожному обласному управлінні Держлісагентства є команда для оперативного реагування на запити, оформлені через Телеграм. Залежно від тематики звернення, бот надішле повідомлення людині в конкретному регіоні. Не хвилюйтеся, якщо ви не отримаєте відповідь одразу. Якщо затримка буде більшою, ніж це визначає внутрішній регламент, система зробить оповіщення адміністратору вищого рівня. Ваше питання буде вирішено», — пояснив принцип роботи бота Віктор Смаль. Чат-бот стане в нагоді кожному, хто:
Щоб почати користуватися ботом, достатньо натиснути «старт» і обрати ланцюжок взаємодії. Користувачі можуть надсилати фото «з місця подій», геолокацію та відповідні документи. Окрім Телеграм-бота, за останній рік в лісовій сфері державою вже втілено низку цифрових рішень:
Нагадаємо, що вебпортал ЕкоСистема покликаний стати національною платформою, де зібрані всі адміністративні екопослуги для бізнесу та вся екологічна інформація для громадян. На сьогодні тут вже доступні 7 онлайн-послуг (2 — у бетатесті) довкільної сфери і відкриті понад 60 реєстрів екологічної ідтепер у кілька кліків можна повідомити Держлісагентство про виявлені лісові пожежі, незаконні рубки, полювання, надіслати запит на інформацію чи повідомити про невиконання договорів. А ще новий телеграм-бот надає перелік корисних посилань на важливі вебресурси у лісовій сфері. Сьогодні в Укрінформі заступник Міністра захисту довкілля та природних ресурсів України (СDTO) Руслан Стрілець та заступник Голови Державного агентства лісових ресурсів України (CDTO) Віктор Смаль презентували чат-бот лісової галузі й розповіли, як рухається цифровізація довкільної сфери. «Великою проблемою завжди була закритість держорганів від суспільства, і невміння оперативно реагувати на запити та потреби громадян. Із цим ми зараз активно боремось за допомогою цифровізації — переводимо усі адміністративні екопослуги в онлайн та забезпечуємо вільний доступ громадськості до екологічної інформації. Першим нашим кроком у цьому напрямку став запуск у грудні 2020 року гарячої лінії «Міндовкілля на зв’язку» у співпраці з Урядовим контактним центром. За телефоном 0800 500 115 кожен може отримати загальну інформацію стосовно діяльності Міністерства: перевірити, чи є у підприємства дозвіл на викиди в повітря, проконсультуватися стосовно отримання адмінпослуг, оформити скаргу. Запуск Телеграм-бота Держлісагентства — наш наступний крок на шляху налагодження діалогу з українцями"», — розповів Руслан Стрілець. «У кожному обласному управлінні Держлісагентства є команда для оперативного реагування на запити, оформлені через Телеграм. Залежно від тематики звернення, бот надішле повідомлення людині в конкретному регіоні. Не хвилюйтеся, якщо ви не отримаєте відповідь одразу. Якщо затримка буде більшою, ніж це визначає внутрішній регламент, система зробить оповіщення адміністратору вищого рівня. Ваше питання буде вирішено», — пояснив принцип роботи бота Віктор Смаль. Чат-бот стане в нагоді кожному, хто:
Щоб почати користуватися ботом, достатньо натиснути «старт» і обрати ланцюжок взаємодії. Користувачі можуть надсилати фото «з місця подій», геолокацію та відповідні документи. Окрім Телеграм-бота, за останній рік в лісовій сфері державою вже втілено низку цифрових рішень:
Нагадаємо, що вебпортал ЕкоСистема покликаний стати національною платформою, де зібрані всі адміністративні екопослуги для бізнесу та вся екологічна інформація для громадян. На сьогодні тут вже доступні 7 онлайн-послуг (2 — у бетатесті) довкільної сфери і відкриті понад 60 реєстрів екологічної ідтепер у кілька кліків можна повідомити Держлісагентство про виявлені лісові пожежі, незаконні рубки, полювання, надіслати запит на інформацію чи повідомити про невиконання договорів. А ще новий телеграм-бот надає перелік корисних посилань на важливі вебресурси у лісовій сфері. Сьогодні в Укрінформі заступник Міністра захисту довкілля та природних ресурсів України (СDTO) Руслан Стрілець та заступник Голови Державного агентства лісових ресурсів України (CDTO) Віктор Смаль презентували чат-бот лісової галузі й розповіли, як рухається цифровізація довкільної сфери. «Великою проблемою завжди була закритість держорганів від суспільства, і невміння оперативно реагувати на запити та потреби громадян. Із цим ми зараз активно боремось за допомогою цифровізації — переводимо усі адміністративні екопослуги в онлайн та забезпечуємо вільний доступ громадськості до екологічної інформації. Першим нашим кроком у цьому напрямку став запуск у грудні 2020 року гарячої лінії «Міндовкілля на зв’язку» у співпраці з Урядовим контактним центром. За телефоном 0800 500 115 кожен може отримати загальну інформацію стосовно діяльності Міністерства: перевірити, чи є у підприємства дозвіл на викиди в повітря, проконсультуватися стосовно отримання адмінпослуг, оформити скаргу. Запуск Телеграм-бота Держлісагентства — наш наступний крок на шляху налагодження діалогу з українцями"», — розповів Руслан Стрілець. «У кожному обласному управлінні Держлісагентства є команда для оперативного реагування на запити, оформлені через Телеграм. Залежно від тематики звернення, бот надішле повідомлення людині в конкретному регіоні. Не хвилюйтеся, якщо ви не отримаєте відповідь одразу. Якщо затримка буде більшою, ніж це визначає внутрішній регламент, система зробить оповіщення адміністратору вищого рівня. Ваше питання буде вирішено», — пояснив принцип роботи бота Віктор Смаль. Чат-бот стане в нагоді кожному, хто:
Щоб почати користуватися ботом, достатньо натиснути «старт» і обрати ланцюжок взаємодії. Користувачі можуть надсилати фото «з місця подій», геолокацію та відповідні документи. Окрім Телеграм-бота, за останній рік в лісовій сфері державою вже втілено низку цифрових рішень:
Нагадаємо, що вебпортал ЕкоСистема покликаний стати національною платформою, де зібрані всі адміністративні екопослуги для бізнесу та вся екологічна інформація для громадян. На сьогодні тут вже доступні 7 онлайн-послуг (2 — у бетатесті) довкільної сфери і відкриті понад 60 реєстрів екологічної інформації. https://forest.gov.ua/news/mi-zapustili-telegram-bot-lisovoyi-galuzi | |
|
Всього коментарів: 0 | |